Saturday, December 3, 2016

🏑ANGAN INDAH HOMESTAY🏑



Lokasi di Tanjung Bungah, Penang

Berdekatan jalan utama ke Batu Feringghi /Teluk Bahang

2 UNIT HOMESTAY RUMAH TERES SETINGKAT
🌹UNIT KHAYALAN🌹
 
3 bilik tidur + 2 bilik air + ruang tamu + ruang makan + dapur + tempat parkir kereta


🏠 Kapasiti keselesaan boleh muat dari 6 org min sehingga 12 org max (kanak2 & dewasa).

Had maksimum untuk dewasa 7 orang.


Dilengkapi :- πŸ”Ήalat penghawa dingin setiap bilik πŸ”Ή periuk nasi elektrik πŸ”Ή televisyen njoi πŸ”Ή peti sejuk πŸ”Ήcerek air elektrik πŸ”Ήdapur elektrik/induction cooker πŸ”Ήperiuk nasi elektrik πŸ”Ήpengering rambut πŸ”Ήseterika
πŸ”΅Disediakan 2 extra toto & bantal & selimut tanpa sebarang caj tambahan




πŸ”΄Harga
Weekday/Weekend RM280
Public Holiday/School Holiday RM300



🌷UNIT CIPTA🌷
2 bilik tidur, 1 bilik air, ruang tamu, dapur, ruang makan, tempat parkir kereta

Kapasiti keselesaan 4-7 orang (dewasa & kanak2). Had maksimum utk dewasa 5 orang

Dilengkapi :- πŸ”Έalat pendingin hawa disetiap bilik πŸ”Έtelevisyen πŸ”Έpeti sejuk πŸ”Έseterika πŸ”Έdapur gas πŸ”Έperiuk nasi elektrik πŸ”Έcerek air elektrik

πŸ”΄HARGA
RM180 weekdays/weekends
RM200 school holiday/public holiday

Berdekatan food court tanjung bungah, dominos, 7e, stesen minyak Petron,etc
Juga berdekatan tempat2 menarik:- 3 min ke pantai berdekatan 6 min ke Batu Feringghi 6 min ke Hard Rock Hotel 6 min ke Straits Quay 8 min ke The Escape 8 min ke Entopia by Penang Butterfly Farm 20 min ke Georgetown World Heritage Side 14 min ke Gurney Drive 16 min ke Taman Belia Pulau Pinang 22 min ke Rumah P. Ramlee 25 min ke Bukit Bendera 25 min ke USM

β„ΉCHECK-IN 3PM (check-in lewat hanya untuk confirmed booking sahaja)

β„ΉCHECK-OUT 12PM
Tempahan selewat-lewatnya 1 hari sebelum tarikh check-in

TEMPAHAN/PERTANYAAN BOLEH WHATSAPP/CALL 10AM-9PM +60126902767

Instagram : anganindahhomestay
FB page : angan indah homestay penang


PERINGATAN UNTUK TETAMU HOMESTAY FOR MUSLIM ONLY
NO DRUGS NO ALCOHOL NO PORK NO PETS NO SMOKING INSIDE HOUSE

0 comments:

Post a Comment

Popular Homestay